5/6/12

Jo em sento artista des de petit.


 Joan Tuset 2001  MEDITACIÓ  diptic, oli sobre llí 50X60 I 40X40 cm


L'artista és qui porta a la societat a descobrir les potencialitats que l'ésser humà amaga en si mateix, és qui diu als altres individus que posseeixen quelcom de valuós que ha de ser mostrat.Com assegurava Plató, l'artista és un "home déu".
L'art s'aconsegueix quan es trenca el silenci de l'ésser i es comunica el sentit de la nostra existència als altres. L'art també s'aprèn, però ser artista ha de ser innat.De petit ja tenia la necessitat de crear,i feia petites figures amb fang del carrer,i sense que ningú m'ho hagués ensenyat, pintava i dibuixava amb els materials  que tenia a mà, com ous, pigments de pintar parets,carbó de la llar de foc o maquillatges de la meva mare.
Jo em sento artista des de petit.